Algemene voorwaarden

Zowel bij de verhuur als andere diensten zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

Vragen?
Bel onze specialisten
+31 76 303 00 60

Offerte aanvragen
  • Stabiele verbinding
  • Interne stroomvoorziening
  • Remote meldkamer
  • Snelle plaatsing
  • 24/7 service en bereikbaarheid

De specialist op het gebied van evenementenbeveiliging

Oplossingen op het gebied van beveiliging of tijdelijke internetverbindingen die aansluiten op uw vraag; daar zijn we goed in bij SOLOLINK. Door proactieve cameraobservatie worden risico’s zoals diefstal en andere ongewenste incidenten voorkomen. Ieder evenement of terrein vergt andere specifieken oplossingen; en daar helpen we u graag bij.

Bent u benieuwd wat we voor u kunnen betekenen en welke projecten wij eerder hebben gedaan? U vindt op onze website een uitgebreid overzicht van onze dienstverlening en onze projecten, zodat u een goed beeld krijgt van wat SOLOLINK voor u kan betekenen.

Waarom SOLOLINK?

Expertise en specialisme op het gebied van evenementen

Gebruik van satellietverbinding voor een stabiele verbinding op drukke, maar ook afgelegen locaties

Compacte cameramast, makkelijk en snel plaatsbaar tijdens evenementen

24/7 live-view via je eigen inlogportaal

Inrichting meldkamer of (mobiele) commando unit voor cameraobservatie

Wij brengen jouw veiligheid in beweging door flexibiliteit, verandering op uw terrein is onze kwaliteit

Veelgestelde vragen

Afhankelijk van de specifieke toepassing en wensen van onze opdrachtgevers, bieden wij diverse passende oplossingen aan van kleinschalige observaties op afstand tot volledig uitgeruste mobiele communicatie-units.

Dankzij onze zeer snelle en stabiele verbindingen is volledige remote observatie mogelijk, zonder de noodzaak van een lokale meldkamer op uw locatie. Of het nu via onze eigen videomeldkamer is, een meldkamer van een veiligheidsdienst, een politiemeldkamer of een centrale plek van waaruit diverse cameramasten worden geobserveerd. Wij adviseren u de oplossing naar wens!

De inrichting van de meldkamer kan door ons zeer snel worden uitgevoerd zolang de internetverbinding dit toelaat en de fysieke beveiliging van de afsluitbare ruimte aan de veiligheidseisen voldoet.
Iedere camerermast is uitgerust met een of meerdere remote camera’s. De camera’s zijn bestuurbaar met joystick of control-keypad bediening voor PTZ-control en de camera’s zijn in een multiview oplossing te dirigeren naar 4 schermuitgangen. Zo kunt u beelden opschakelen en positioneren in een split-configuratie van 4,9,16 camerabeelden per schermuitgang. Hierdoor kan er tijdens evenementen makkelijk van camerapositie veranderd worden als dit nodig wordt geacht. Ook inzoomen op eventuele incidenten is mogelijk waardoor deze nauwkeurig kunnen worden vastgelegd voor eventuele vervolgstappen.
– Onze cameramasten maken gebruik van satellietverbindingen. Hiermee kunnen we een constante stabiele verbinding garanderen, ook bij overbelasting van het mobiele netwerk of op afgelegen plekken;

– Binnen enkele minuten na plaatsing zijn de camera(s) direct op afstand te bedienen;

– De camerabeelden en eventuele meet- en telgegevens worden over een veilige VPN-verbinding verzonden en zijn uitsluitend toegankelijk voor bevoegde en geautoriseerde medewerkers en instanties. Er is geen mogelijkheid om zonder beveiligde en de door ons ingerichte hardware toegang te krijgen tot dit beveiligde netwerk;

– Wij hanteren en voeren beleid, processen, beheersmaatregelen en procedures uit volgens de ISO standaarden: kwaliteitsmanagement (ISO9001) en informatiebeveiliging (ISO27001). Tevens borgen wij de wettelijke regelgeving volgens de AVG;

– De mobiele cameramasten zijn zeer compact wat zichtbelemmering minimaliseert en tevens het transport en (ver)plaatsingen zeer snel uitvoerbaar maakt;

– Wij zijn flexibel en omgeven door gespecialiseerde ervaringsdeskundigen in camerabeveiliging, observatie- en videotechnieken en (verkeers-)bewegingen;

– 24/7 stand-by service en bereikbaarheid bij calamiteiten en escalaties of maak gebruik van onze 24/7 dienstverlening op en tijdens uw gehele evenement;

De videobeelden in hoge resolutie worden voor een strikt noodzakelijke duur opgeslagen volgens de wettelijke voorschriften en bepalingen. Hiermee wordt rekening gehouden met de gestelde richtlijnen en regelgeving AVG. Bij calamiteiten kunnen de beelden gevorderd worden en aan de politie worden overgedragen voor nader onderzoek.
In alle gevallen wordt rekening gehouden met de gestelde richtlijnen en regelgeving AVG. De videobeelden worden strikt voor noodzakelijke duur opgeslagen en daarna verwijderd tenzij de beelden worden opgevraagd door de politie in geval van calamiteiten. Daarnaast is het mogelijk om de camera’s zodanig in te stellen dat deze slechts kunnen draaien binnen een bepaald gebied. Indien delen van het camerabeeld toch nodig zijn voor beveiligingsdoeleinden dan is het mogelijk om de andere delen te maskeren.